פעילות גופנית – טיפים והכוונה

אופיר אליצור

מרץ 2012

אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת הפעילות הגופנית אם לא החשוב שבהם הוא שנהנה ממה שאנו עושים, עלינו לסמוך על עצמנו מה עושה לנו באמת הכי טוב כרגע. מומלץ למצוא פעילות גופנית המשלבת תנועה של הגוף, נשימה ומודעות לעצמנו. בצורה כזו נוכל לחזק יותר את הזרימה הכללית בגוף, את יכולת הנשימה ואת השרירים הפנימיים החשובים ליציבה שלנו. ככל שהפעילות תהיה יותר טבעית לגוף כך נפיק יותר, במידה ומרגישים שהגוף נלחם בכדי "להצליח" להתאמן עלינו לשים לב ולשנות את אופי האימון או להתאים לעצמנו משהו אחר. ככל שנתאמן בנינוחות ובהקשבה לגוף כך ייטב!

כעקרון הרפואה הסינית ממליצה על תרגילי נשימה בשעות הבוקר המוקדמות (אז הריאות נמצאות בשיא היכולת שלהן) ופעילות גופנית נמרצת יותר בשעות הערב (בין 19:00-21:00) אז שריר הלב נמצא בשיאו. יש לבצע חימום כרבע שעה לפני האימון ומומלץ לנוח אחת ליומיים על מנת לאפשר לעצמנו להבנות ולהתחזק בזמן המתאים לנו.

אימון נעים

אופיר אליצור, מטפל בכיר בשיאצו ירושלים והסביבה 052-4811310

לפנייה בכל נושא

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: